مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معارفه شد

حجت الاسلام «رضا کلاه کج» مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شد. مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در اهواز برگزار شد. در این مراسم از مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تجلیل و حجت الاسلام کلاه کج به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد. حجت الاسلام […]

حجت الاسلام «رضا کلاه کج» مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شد. مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در اهواز برگزار شد. در این مراسم از مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تجلیل و حجت الاسلام کلاه کج به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد.

حجت الاسلام «رضا کلاه کج» مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شد. مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان امروز در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خوزستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، مقامات استانی و لشکری، فعالین حوزه رسانه، فرهنگ و هنر برگزار شد ضمن تکریم و قدردانی از تلاش‌های «محمد جورند» مدیرکل پیشین، حجت الاسلام و المسلمین «رضا کلاه کج» به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان معرفی شد.

در ابتدای این مراسم «دکتر محمد جورند»، مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به شرح بخشی از عملکرد پنج ساله خود اظهار داشت: ۲۷ شهرستان در طی این ۵ سال با هدف بررسی مشکلات مورد بازدید قرار گرفتند که در ادامه شاهد تغییرات مثبت در آنها بودیم.

وی افزود: ما در حوزه شعر و فرهنگی توانستیم مسیرها را برای فعالیت فعالین این حوزه ها به خصوص شعر عربی باز نماییم که برگزاری جشنواره هایی که ابعادی ملی پیدا کردند نمودی از این عملکرد بود.چوروند گفت: استان خوزستان دومین استان کشور در حوزه رسانه است و در تمام بحران ها دوستان رسانه در کنار مردم و نظام بودند و تمام قد حمایت خود را ثابت کردند.

در پایان این مراسم، سردار مرادحاجتی ضمن خداقوت به مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، برای حجت الاسلام کلاه کج در این جایگاه ارزشی، آرزوی توفیق کرد و خواهان ارتباط بیشتر و بهتر در خصوص فرهنگ و هنر حوزه دفاع مقدس شد.