فشار برخی جریانات سیاسی برای انتصاب یک غیر متخصص در راه و شهرسازی خوزستان

فشار برخی جریانات خطرناک برای انتصاب یک غیر متخصص ؛اداره کل راه و شهرسازی خوزستان را نابود نکنید.طبق تاکسی شنیده ها برخی جریانات خطرناک در حال تحمیل فردی بی تخصص و بی رزومه به نام “م.م” برای تصدی مدیرکلی راه و شهرسازی خوزستان به وزارتخانه هستند. یکی از ایراداتی که دلسوزان نظام از دولت قبل(روحانی) […]

فشار برخی جریانات خطرناک برای انتصاب یک غیر متخصص ؛اداره کل راه و شهرسازی خوزستان را نابود نکنید.طبق تاکسی شنیده ها برخی جریانات خطرناک در حال تحمیل فردی بی تخصص و بی رزومه به نام “م.م” برای تصدی مدیرکلی راه و شهرسازی خوزستان به وزارتخانه هستند.

یکی از ایراداتی که دلسوزان نظام از دولت قبل(روحانی) می گرفتند عدم رعایت شایسته سالاری و انتصاب افراد بی رزومه، غیر متخصص و مساله دار در جایگاه های مهم و حساس بود.

متاسفانه در چند روز گذشته از کانال های مختلف شنیده می شود ارگان مهم و استراتیژیکی مثل راه و شهرسازی خوزستان که یک دستگاه اجرایی فوق العاده تخصصی و حساس می باشد قرار است با فشار یکی از نمایندگان به فردی بی تجربه و غیر متخصص سپرده شود.

سوال اینجاست که همان اشتباهاتی که دولت قبل در اکثر انتصابات خود انجام می داد نیز توسط کابینه آیت الله رییسی به اسم انتصاب مدیران انقلابی در حال تکرار است.

انتصاب افراد غیر مرتبط و غیر متخصص در جایگاه های مهم و حساسی مثل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آنهم فقط بخاطر داشتن لابی های قدرت و متصل به حلقه تصمیم گیر دولت نوعی خیانت و ظلم به بیت المال و مردم محسوب می شود.

آیا انتصاب فردی به نام “م.م” که فقط کارمند وزارت دفاع را در رزومه خود دارد و فقط و فقط بخاطر وصل بودن و حمایت حلقه تصمیم گیر دولت، ظلم و اجحاف به مجموعه راه و شهرسازی و استان خوزستان نیست؟

در ضمن گفته می شود آقای “م.م” یکی از طرف های درگیر روستای پُتک می باشد و سابقه درگیری و بازداشت در خصوص آن حوادث تلخ را نیز دارد.حق الناس، حق الناس است حالا چه اصلاح طلب باشد چه اصوالگرا که بخواهد از آن سوء استفاده کند.

انتظار می رود نمایندگان انقلابی استان و بزرگان شورای ائتلاف خوزستان هوشیار باشند و اجازه انتصاب فردی که هیچ گونه تخصص و سنخیتی با اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ندارد را بگیرند.