سرقت لوله‌های انتقال نفت در “شوش”

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان لوله‌های نفتی و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان شوش خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی شهید نادری شهرستان شوش با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی […]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان لوله‌های نفتی و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان شوش خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی شهید نادری شهرستان شوش با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی از تردد ۳ دستگاه کامیون تریلرکشنده حامل لوله‌های انتقال فرآورده‌های نفتی در محور اصلی “اهواز-اندیمشک” مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در همین ارتباط ماموران پلیس خودروهای مذکور را توقیف و در بازرسی از آن‌ها ۳۶ عدد لوله انتقال فرآورده‌های نفتی مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این ارتباط اعضای باند ۴ نفره دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سردار صالحی با بیان این که تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.