رییس مرکز بهداشت شرق اهواز : سامانه اختصاصی مشاوره و پاسخگویی واکسیناسیون کرونا راه اندازی شد

سامانه اختصاصی مشاوره و پاسخگویی واکسیناسیون کرونا برای نخستین بار در استان با حضور تلفنی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان آغاز بکار کرد.مهندس مردانی از راه‌اندازی سامانه مشاوره و پاسخگویی واکسیناسیون کرونا، نمونه گیری و بیماری کرونا برای نخستین بار در خوزستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق اهواز، مهندس امراله مردانی، […]

سامانه اختصاصی مشاوره و پاسخگویی واکسیناسیون کرونا برای نخستین بار در استان با حضور تلفنی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان آغاز بکار کرد.مهندس مردانی از راه‌اندازی سامانه مشاوره و پاسخگویی واکسیناسیون کرونا، نمونه گیری و بیماری کرونا برای نخستین بار در خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شرق اهواز، مهندس امراله مردانی، رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب، اظهار داشت: سامانه اختصاصی مشاوره و پاسخگویی واکسیناسیون کرونا جهت تسریع و تسهیل در امور شهروندان برای بحث واکسن، نمونه گیری و بیماری کرونا برای نخستین بار در استان خوزستان با تماس تلفنی سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان راه اندازی شد.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز ادامه داد: این امر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان در اهواز راه اندازی شد.

این مقام مسئول افزود: جا دارد یک تشکر ویژه از شرکت مخابرات استان داشته باشیم که الحق و الانصاف همکاری بسیاری خوبی در رابطه با راه اندازی این سامانه مهم داشتند.

مردانی بیان داشت: این سامانه میتواند مراجعه حضوری شهروندان عزیز را هم کاهش و پاسخ سوالات خود را درباره واکسیناسیون، نمونه گیری و بیماری کرونا سریعا از طریق این سامانه دریافت نمایند.وی با اشاره به زمان فعالیت این سامانه گفت: زمان فعالیت این سامانه در تمامی روزهای هفته از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ شب می‌باشد.

گفتنی است شماره تلفن این سامانه ۳۸۷۰ می‌باشد؛ همچنین در صورت تماس با این سامانه از طریق تلفن همراه حتما کد ۰۶۱ شماره گیری شود.