سارقان حرفه ای خودرو در دام پلیس “اهواز” گرفتار شدند

سارقان حرفه ای خودرو در دام پلیس “اهواز” گرفتار شدند .فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خودرو با کشف۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “محسن دالوند ” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح […]

سارقان حرفه ای خودرو در دام پلیس “اهواز” گرفتار شدند .فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خودرو با کشف۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “محسن دالوند ” در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۷ اهواز با گشت زنی هدفمند و فعال به یک خودرو پراید سفید رنگ مشکوک که پس از استعلام از پلاک خودرو مشخص گردید دارای سابقه سرقت در سطح شهرستان بوده و طی عملیاتی تعقیب و گریز و استفاده از قانون بکارگیری سلاح سارقان را به همراه خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.سرهنگ دالوند در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.