نشست شورای هماهنگی و رسانه‌ای جشنواره «رسام» در اهواز برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی و رسانه‌ای جشنواره «رسام» در اهواز برگزار شد.جلسه شورای هماهنگی و رسانه‌ای دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در سالن جلسات صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شد. در این جلسه که با حضور «حبیب‌الله مازندرانی» دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس […]

جلسه شورای هماهنگی و رسانه‌ای جشنواره «رسام» در اهواز برگزار شد.جلسه شورای هماهنگی و رسانه‌ای دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» در سالن جلسات صداوسیمای مرکز خوزستان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور «حبیب‌الله مازندرانی» دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام»، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، «مسلم رحیمی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان و اعضا دبیرخانه و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد در خصوص پوشش رسانه ای و تلویزیونی مراسم پایانی جشنواره تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای این جلسه با تشریح برنامه های جشنواره و اقدامات لازم برای میزبانی اهواز از این رخداد بین المللی اظهار داشت: در تلاش هستیم که خروجی این جشنواره باعث جلب نظر و تمایل هنرمندان جوان استان برای فعالیت در عرصه های فرهنگی و هنری حوزه دفاع مقدس شود.

وی این جشنواره را یک نهال رو به رشد دانست و افزود: جشنواره رسام به یک درخت تنومند و پرثمر تبدیل می شود که همه از برگ و ساقه و محصول شیرین و مفید آن بهره خواهند برد.

در ادامه جلسه، مازندرانی به اهمیت و جایگاه ارزنده خوزستان در رخدادهای ملی اشاره کرد و گفت: قابلیت و ظرفیت فرهنگی و هنری پایتخت دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست.

دبیر جشنواره «رسام» متذکر شد: این جشنواره ویترین فعالیت های فرهنگی و هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است و قطعا در آینده ای نزدیک، بیشتر از این رخداد بزرگ در سطح ملی و بین المللی خواهیم شنید.

رحیمی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان نیز در پایان جلسه از اعلام آمادگی برای پوشش حداکثری مراسم پایانی این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم بست تا هم اطلاع رسانی لازم در خصوص برنامه های مختلف جشنواره صورت گیرد و هم بتوانیم آثار برگزیده را برای مردم خوزستان و سراسر کشور به نمایش بگذاریم.

مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» در مورخ ۲۹ دی ‌در سالن همایش‌های بین‌المللی گیت بوستان سازمان آب و برق خوزستان با حضور داوران، برگزیدگان و مدعوین لشکری و کشوری و همچنین چهره های شاخص فرهنگی و هنری استان و کشور در اهواز برگزار می شود.