نماینده ولی فقیه در خوزستان : مهمترین ویژگی شهدا تلاش تا سرحد جان بود

مهمترین ویژگی شهدا تلاش تا سرحد جان بود.نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از مهمترین ویژگی های شهدا تلاش حداکثری تا سرحد جان بود، یعنی شب و روز نشناختن برای اینکه به مطلوب خودشان که همان لقای الهی است راه پیدا کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین “سید عبدالنبی موسوی […]

مهمترین ویژگی شهدا تلاش تا سرحد جان بود.نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از مهمترین ویژگی های شهدا تلاش حداکثری تا سرحد جان بود، یعنی شب و روز نشناختن برای اینکه به مطلوب خودشان که همان لقای الهی است راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین “سید عبدالنبی موسوی فرد” در مراسم یادواره ۶۰۸ شهید استان خوزستان، اظهار داشت: وقتی به زندگینامه شهدا و کسانی که از نزدیک با آنها در ارتباط بودند بنگریم دارای حداقل ۴ ویژگی بارز و برجسته بودند.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی های شهدا تلاش حداکثری تا سرحد جان بوده است، یعنی شب و روز نشناختن برای اینکه به مطلوب خودشان که همان لقای الهی است راه پیدا کنند و در آنجا به آرامش برسند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در هشت سال دوران دفاع مقدس و در تمام سال های انقلاب اسلامی، عزیزان ما در ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه، بسیج و مدافعان حرم تلاش حداکثری تا سر حد جان داشتند.وی به دومین ویژگی شاخص شهدا اشاره کرد و گفت: استقامت تا شهادت، یعنی پایمردی و ایستادگی در برابر همه موانع و مشکلات تا به شهادت رسیدند

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: سومین شاخصه شهدا مراقبت از حدود الهی است نمونه بارز آن سردار “حاج قاسم سلیمانی” و شهدای بزرگواری هستند که حتی در خط مقدم جبهه نیز این موضوع را رعایت می کردند.وی گفت: چهارمین ویژگی مهم شهدا ولایتمداری است یعنی فکرو اندیشه و رفتار آنها بر مدار ولایت حرکت کردن بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ابراز کرد: خصیصه استقامت تا شهادت از خصوصیات ایران اسلامی است یعنی خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران .این خصوصیت در همه وجود دارد ۴۳ سال از انقلاب گذشته و پای انقلاب ایستادند و سختی‌ها را تحمل کردند و می‌کنند.