اجرای تئاتر خیابانی در جمع بازدیدکنندگان پل از هلالی اهواز

تئاتر خیابانی با موضوع آموزش به کودکان در زمینه‌ی شیوه‌های زیست محیطی و فرهنگِ غذا دادن به پرندگان جمعه‌ی گذشته روی پل هلالی اجرا شد.گفتنی است، بیان شیوه‌های صحیحِ دادن خوراکی به پرندگان با زبان هنر توسط هنرمندان گروه تئاتر اگزار به کارگردانی سید کاظم قریشی برگزار شد. به علت استقبال شهروندان اهوازی از این […]

تئاتر خیابانی با موضوع آموزش به کودکان در زمینه‌ی شیوه‌های زیست محیطی و فرهنگِ غذا دادن به پرندگان جمعه‌ی گذشته روی پل هلالی اجرا شد.گفتنی است، بیان شیوه‌های صحیحِ دادن خوراکی به پرندگان با زبان هنر توسط هنرمندان گروه تئاتر اگزار به کارگردانی سید کاظم قریشی برگزار شد.

به علت استقبال شهروندان اهوازی از این تئاتر، اجرای آن دو بار توسط این گروه روی پل هلالی برگزار شد. قابل ذکر است، استقبال گسترده‌ی مردم در روزهای جمعه از پل هلالی و پرندگانِ مهاجر باعث شده رویدادهای هنری متفاوتی در کنار پل انجام شود که با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه شده است‌.

پل هلالی اهواز با قدمت ۹۰ سال یکی از سرمایه‌های نمادین شهر اهواز است که مردم در فصل زمستان هر جمعه با حضور چشمگیرشان فضای زیبایی را در شهر ایجاد کرده‌اند.