وجود مشکلات در آبادان و خرمشهر جای تاسف دارد /برکناری مسوولانی که مانع حل مشکلات هستند

استاندار خوزستان گفت: باید موانع پیش روی توسعه مناطق آبادان، خرمشهر و اروندکنار را برطرف کنیم.صادق خلیلیان در حاشیه بازدید از بازارچه اروند کنار و دیدار با کارگران و لنج داران این بندر که امروز، ۲۶ شهریورماه انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت جدید با مسایل و مشکلات زیادی که در هشت سال […]

استاندار خوزستان گفت: باید موانع پیش روی توسعه مناطق آبادان، خرمشهر و اروندکنار را برطرف کنیم.صادق خلیلیان در حاشیه بازدید از بازارچه اروند کنار و دیدار با کارگران و لنج داران این بندر که امروز، ۲۶ شهریورماه انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت جدید با مسایل و مشکلات زیادی که در هشت سال اخیر بروز کرده، مواجه است و این مشکلات در اقصی نقاط کشور وجود دارد.

وی افزود: مسوولان دولت موظف هستند با سفر به مناطق مختلف، مشکلات را احصاء و سپس حل کنند.استاندار خوزستان گفت: باید موانع پیش روی توسعه مناطق آبادان، خرمشهر و اروندکنار را برطرف کنیم. این موانع سال ها است که پابرجا مانده و مانع توسعه منطقه و رفاه مردم شده است.خلیلیان عنوان کرد: این مشکلات و موانع در شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار جای تاسف دارد. یک به یک مشکلات و مسایل را احصاء و برای حل آن ها تلاش خواهیم کرد.وی ادامه داد: اگر احساس کنیم مسوولی مانع حل مشکلات است، آن مسوول را برکنار خواهیم کرد.