۲،۵ میلیارد ریال به ورزش محلات اهواز اختصاص یافت

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تخصیص ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی محلات شهرستان اهواز خبر داد. افشین حیدری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش محلات در طی سال های اخیر فعالیت های خوبی داشته و بی شک توسعه این بخش از ورزش به شناسایی نخبگان […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تخصیص ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی محلات شهرستان اهواز خبر داد. افشین حیدری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش محلات در طی سال های اخیر فعالیت های خوبی داشته و بی شک توسعه این بخش از ورزش به شناسایی نخبگان و استعدادهای ورزشی استان کمک می کند.

وی به تجهیز یک‌صد خانه ورزش روستایی خوزستان تا پایان امسال اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است این اقدام با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شود. پیش از این ۸۰ خانه ورزش روستایی در خوزستان تجهیز شد.مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین از تامین وسایل ورزشی برای زمین های خاکی استان خبر داد و گفت: هدف ما توسعه ورزش در نقاط محروم خوزستان است ضمن اینکه به امر استعدادیابی نیز نگاه ویژه ای داریم.وی در خصوص حضور تیم فولاد اکسین خوزستان در لیگ برتر کشتی گفت: با پیگیری انجام شده از طریق استاندار خوزستان قرار است این تیم با اقتدار در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.