آغاز اجرای طرح کاداستر املاک کوی ملاشیه اهواز

اجرای طرح کاداستر املاک کوی ملاشیه آغاز شد. محمدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری عصرماه در اهواز، اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح بزرگ تهیه نقشه کاداستر برای سنددار کردن املاک کوی ملاشیه، طرح بزرگ پایش، تعیین کاربری و سنددار کردن املاک این منطقه آغاز شد.مدیردفتر تسهیل گری و توعه محلی کوی […]

اجرای طرح کاداستر املاک کوی ملاشیه آغاز شد. محمدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری عصرماه در اهواز، اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح بزرگ تهیه نقشه کاداستر برای سنددار کردن املاک کوی ملاشیه، طرح بزرگ پایش، تعیین کاربری و سنددار کردن املاک این منطقه آغاز شد.مدیردفتر تسهیل گری و توعه محلی کوی ملاشیه افزود: با تهیه نقشه کاداستر، مالکیت‌های دولتی و شخصی بر روی زمین، نوع کاربری املاک با همکاری اکیپ‌های جمع‌آوری اطلاعات توصیفی و مکانی می‌توانند برای زمین خود سند مالکیت دریافت کنند.

حیدری گفت: با تهیه نقشه کاداستر در املاک این محله، مقدمات سنددار کردن املاک مردم این محله فراهم می‌شود.وی اظهار کرد: مالکین برای اجرای موفقیت‌آمیز طرح سنددار کردن املاک خود با اکیپ‌های جمع‌آوری اطلاعات و کارشناسان مراجعه‌کننده همکاری کنند.مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شماره ۲ کوی ملاشیه به ساکنین توصیه کرد در گام نخست، با ارائه اطلاعات دقیق و صحیح به کارشناسان جمع‌آوری کننده اطلاعات املاک در سنددار شدن املاک خود همکاری کنند..

ملاشیه در جنوبی ترین نقطه قسمت غربی اهواز بعنوان مجموعه ای حاشیه ای و برآیندی از تعاملات اجتماعی ، اقتصادی در فرآیند ۱۰۰ ساله شکل گرفت و قوانین و مقررات جاری بر ماندگاری آن بعنوان یک مجموعه حاشیه نشینی اصرار می ورزد. داستان ملاشیه می تواند علاوه بر معرفی آن ، واقعیاتی در مورد عوامل پیدایش حاشیه نشینی و مشکلات و مسائل زندگی حاشیه نشینی به شیوه امروزه را بیان کند.

لازم به یادآوری است این طرح با نظارت و هماهنگی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اجرایی شده که جا دارد از نقش ارزنده جناب آقای مهندس افشین تقدیر و تشکر کنیم