برگزیدگان جشنواره موسیقی کارون مشخص شدند

برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره موسیقی کارون در بخش رقابتی گیتار کلاسیک شامگاه جمعه مشخص شدند.رئیس انجمن موسیقی استان خوزستان شامگاه جمعه به رسانه ها اعلام کرد: این دوره از جشنواره که تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا به صورت ضبط و ارسال فیلم برگزار شد.فریدون وزیری افزود از بین ۶۴ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره تعداد […]

برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره موسیقی کارون در بخش رقابتی گیتار کلاسیک شامگاه جمعه مشخص شدند.رئیس انجمن موسیقی استان خوزستان شامگاه جمعه به رسانه ها اعلام کرد: این دوره از جشنواره که تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا به صورت ضبط و ارسال فیلم برگزار شد.فریدون وزیری افزود از بین ۶۴ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره تعداد ۲۵ اثر جهت مرحله دوم انتخاب و توسط کیوان میرهادی، شاهرخ رحیمی و سینا خلج داوری شد و در چهار گروه سنی نفرات برتر معرفی شدند.

وی ادامه داد: موسسه هنری صدای چهار فصل متشکل از شورای هنری جشنواره شامل وحید وحیدپور، فریدون وزیری و فرخ کارنما، پنجمین دوره خود را در اسفندماه ۹۸ با همکاری انجمن موسیقی استان خوزستان برگزار کرد.رییس انجمن موسیقی استان خوزستان بیان کرد: جوایز نفرات اول تا سوم هر گروه شامل لوح تقدیر هیئت داوران و دبیرخانه جشنواره به همراه کمک هزینه خرید گیتار به برگزیدگان اهدا می شود.

برگزیدگان جشنواره

گروه کودک و نوجوانان (۱۴ سال و کمتر از آن) : دانیال خوانساری و آریا صادقی زاده از اهواز به ترتیب جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص دادند و محمد موسوی اصل و امیرعباس مقامیان زاده به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گروه الف (۱۵ تا ۱۸ سال) : پوریا رحیمی از اصفهان رتبه نخست، نرجس گرگین از اهواز و آریانا نوروزانی از آبادان به طور مشترک رتبه دوم و ارشیا غفوری از اهواز رتبه سوم جشنواره را کسب کردند.

گروه ب (۱۹ تا ۲۴ سال) : سینا محمدی از اصفهان و مهربد ابراهیم زاده از اهواز به ترتیب جایگاه اول و دوم این گروه را به خود اختصاص دادند و هیچ کدام از نفرات گروه امتیاز لازم برای رتبه سوم را کسب نکردند.

گروه جیم (۲۵ تا ۲۹ سال) : هیچ کدام از نفرات گروه جیم امتیاز لازم برای رتبه اول را کسب نکردند، معین ژاله فر از زنجان موفق به کسب رتبه دوم و پریسا محمدی پور و احمد نوربخش از اهواز به طور مشترک موفق به کسب رتبه سوم شدند.