المسیره: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن تاسیسات هسته ای ابوظبی را هدف قرار داد

المسیره: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن تاسیسات هسته ای ابوظبی را هدف قرار داد.شبکه خبری المسیره امروز ( یکشنبه) در خبری فوری اعلام کرد که یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن دقایقی قبل تاسیسات هسته ای ابوظبی را با موشک کروز مورد حمله قرار داد. المسیره تاکید کرد که در این […]

المسیره: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن تاسیسات هسته ای ابوظبی را هدف قرار داد.شبکه خبری المسیره امروز ( یکشنبه) در خبری فوری اعلام کرد که یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن دقایقی قبل تاسیسات هسته ای ابوظبی را با موشک کروز مورد حمله قرار داد.

المسیره تاکید کرد که در این حمله تاسیسات هسته ای براکه ابوظبی مورد هدف قرار گرفته است.شبکه خبری المیادین هم در خبری فوری هدف قرار گرفتن تاسیسات هسته ای ابوظبی را مورد تاکید قرار داد.شبکه خبری الجزیره قطر در خبری فوری به نقل از سخنگوی انصارالله حمله به تاسیسات هسته ای ابوظبی را تایید کرد.

تاسیسات هسته ای براکه در منطقه غربی امارت ابوظبی در ساحل خلیج فارس ودر ۵۳ کیلومتری جنوب غربی شهر الرویس قرار دارد وقرار است در سال ۲۰۲۰ دارای ۴ نیروگاه هسته ای باشد.خبرگزاری امارات در خبری که در بخش خبرهای عمومی خود قرار داده به نقل از مرکز حوادث غیرمترقبه و بحران این کشور ادعا کرده است که یمنی ها موشکی به تاسیسات هسته ای البرکه شلیک نکرده اند.