حزب الله لبنان عملیات قهرمانانه در تل آویو را ستود

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ، عملیات قهرمانانه دو نیروی مقاومت فلسطین در وسط تل آویو را که به هلاکت چهارصهیونیست و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد، ستود. در این بیانیه که عصر پنجشنبه صادر شد، آمده است: ملت فلسطین با این عملیات قهرمانانه تاکید کرد که به مقاومت به عنوان گزینه […]

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ، عملیات قهرمانانه دو نیروی مقاومت فلسطین در وسط تل آویو را که به هلاکت چهارصهیونیست و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد، ستود. در این بیانیه که عصر پنجشنبه صادر شد، آمده است: ملت فلسطین با این عملیات قهرمانانه تاکید کرد که به مقاومت به عنوان گزینه ای ثابت برای آزاد سازی همه خاک فلسطین از اشغال صهیونیست ها پایبند است.

82106829-70785749

در این بیانیه تصریح شده است: عملیات تل آویو تاکیدی است بر اینکه هرگونه ظلم ، فشار و تجاوز صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها نمی تواند عزم و اراده راسخ فلسطینی ها را درهم بشکند. حزب الله خاطرنشان کرده است: این عملیات نشان داد که ملت فلسطین هرگز از حقوق مسلم خود و سرزمین شان کوتاه نمی آید، تاریخ خود را فراموش نکرده و درصدد است تا خاک خود را از وجود صهیونیست ها پاک کند. در این بیانیه از تلاش های نیروهای مقاومت فلسطین و رویاروئی آنها با اشغالگران صهیونیست برای آزادسازی خاک فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی ستایش کرده و این روحیه بلند را تبریک گفته است. حزب الله از همه ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان خواستار هرگونه کمک به ملت فلسطین به ویژه در زمینه های مادی ، رسانه ای وسیاسی شده است تا بتواند مسیر مقاومت و انتفاضه را برای تحقق اهداف مشروع خود مانند آزادسازی سرزمین اشغالی فلسطین ادامه دهد. « محمد و خالد محامره» دو پسر عموی (21 ساله) از ساکنان شهر یطا در جنوب الخلیل در کرانه باختری در یک عملیات فداکارانه دو مرحله ای درمنطقه تجاری «سارونا» در وسط تل آویو و نزدیک وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، چهار صهیونیست را به هلاکت رسانده و تعدادی را زخمی کردند.