رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تغییرکرد ؛ ریاست به ‘پل رایان” رسید

‘پل رایان’ به عنوان رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا معرفی شد؛ وی عضو جمهوری خواه این مجلس است.به گزارش خبرگزاری رویترز، پل رایان جانشین جان بینر رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا می شود که اخیرا به طور ناگهانی از سمت خود کناره گیری کرده بود. بینر از سال 2010 این سمت را در اختیار داشت.نمایندگان […]

‘پل رایان’ به عنوان رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا معرفی شد؛ وی عضو جمهوری خواه این مجلس است.به گزارش خبرگزاری رویترز، پل رایان جانشین جان بینر رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا می شود که اخیرا به طور ناگهانی از سمت خود کناره گیری کرده بود. بینر از سال 2010 این سمت را در اختیار داشت.نمایندگان این مجلس روز پنج شنبه پل رایان را به عنوان رئیس جدید این مجلس انتخاب کردند.

81817400-70264467

رایان حمایت 236 عضو این مجلس را برای فعالیت در این سمت بدست آورد. روز چهارشنبه این نماینده جمهوری خواه به عنوان نامزد این سمت معرفی شده بود.رایان پس از انتخاب در این سمت گفت: ما نمی خواهیم مجلس نمایندگانی همانند سالهای قبل داشته باشیم.وی روز گذشته بعد از نامزد شدن برای این سمت در اولین اظهارنظر گفته بود که آمریکا در مسیر اشتباهی افتاده است وباید اصلاح شود.رایان انتخاب خود به عنوان ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را آغازگر دوره جدیدی در این مجلس و به خصوص برای جمهوری خواهان قلمداد کرد.