شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل در جنگ غزه به ۶۵۰ نفر رسید

با کشته شده ۴ نظامی اسرائیلی در نبردهای غزه  شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در  جنگ غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۶۵۰ نفر رسید که ۲۹۸ نفر از آنها از زمان حمله زمینی به نوار غزه در ۲۷ اکتبر تا کنون کشته شده اند. شمار زخمی های ارتش رژیم اشغالگر نیز از ابتدای […]

با کشته شده ۴ نظامی اسرائیلی در نبردهای غزه  شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در  جنگ غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۶۵۰ نفر رسید که ۲۹۸ نفر از آنها از زمان حمله زمینی به نوار غزه در ۲۷ اکتبر تا کنون کشته شده اند.

شمار زخمی های ارتش رژیم اشغالگر نیز از ابتدای جنگ علیه غزه تا کنون به ۳۷۸۶ نفر از جمله ۱۹۱۷ نفر در جنگ زمینی، رسیده است.

این در حالی است که  رسانه ها و بیمارستان های اسرائیلی تأکید می کنند که شمار کشته ها و زخمی های ارتش اسرائیلی بسیار بیشتر از چیزی است که ارتش این رژیم اعلام می کند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز صبح از کشته شدن ۴ نظامی خود در رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.  این ۴ نظامی تیپ گعفاتی در کمین قسام در شهر رفح کشته شدند.

قسام (شاخه نظامی حماس) روز گذشته اعلام کرد یک خانه را در رفح پس از ورود نیروهای اشغالگر اسرائیلی منفجر کرده و نیروهای پشتیبانی را هم با گلوله های خمپاره هدف قرار داده است.