سفر وزیران دفاع و کشور عراق به کربلا و نجف

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که وزیران دفاع و کشور عراق برای بررسی و اطلاع از اجرای طرح امنیت مراسم اربعین به کربلا و نجف سفر کردند. وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که جمعه عناد سعدون، وزیر دفاع این کشور در راس یک هیئت متشکل از مقامات بلند پایه این وزارتخانه وارد کربلا شد.در […]

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که وزیران دفاع و کشور عراق برای بررسی و اطلاع از اجرای طرح امنیت مراسم اربعین به کربلا و نجف سفر کردند. وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که جمعه عناد سعدون، وزیر دفاع این کشور در راس یک هیئت متشکل از مقامات بلند پایه این وزارتخانه وارد کربلا شد.در این بیانیه آمده است که جمعه عناد در این سفر با نصیف الخطابی، استاندار کربلا دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار روند اجرای طرح حفظ امنیت مراسم اربعین را مورد بررسی قرار دادند.در همین حال، فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز اعلام کرد که عثمان الغانمی، وزیر کشور عراق به همراه عبد الامیر الشمری، معاون فرمانده عملیات مشترک این کشور به نجف اشرف سفر کردند.در این بیانیه آمده است که وزیر کشور عراق به منظور نظارت بر روند اجرای طرح امنیت اربعین به نجف سفر کرده است و در جریان این سفر از بخش های مختلف بازدید کرد.