ربیعی: کلیات لایحه حذف چهار صفر از پول ملی تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب کلیات لایحه حذف چهار صفر از پول ملی در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد.علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در مورد مصوبات امروز هیئت دولت گفت: هیات دولت امروز در مصوبه ای با حذف چهارصفر از پول ملی کشور موافقت کرد.وی افزود: جزئیات این لایحه […]

سخنگوی دولت از تصویب کلیات لایحه حذف چهار صفر از پول ملی در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد.علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در مورد مصوبات امروز هیئت دولت گفت: هیات دولت امروز در مصوبه ای با حذف چهارصفر از پول ملی کشور موافقت کرد.وی افزود: جزئیات این لایحه در جلسات آتی دولت بررسی می‌شود، سعی می‌کنیم لایحه را با دوفوریت به مجلس ارسال کنیم.

وی در ادامه گفت: ارز ۴۲۰۰ را برای حفظ قدرت خرید مردم امسال هم ادامه می دهیم و هنر ما این است که جلوی سوء استفاده ها را بگیریم.ربیعی درباره ارز گم شده گفت: به طور قطع همانطور که گفتم این پول گم نمی‌شود، معلوم است که کجا است، بعضی ها حق داشتند، عوامل بیرونی و داخلی باعث شده که کالایشان را دیر بیاورند. کالا در گمرک است و بعضی ها تعلل کردند.وی یادآور شد: اگر کسانی به جای وارد کردن کالا با این ارز چیز دیگری وارد کردند جریمه و به دادگاه معرفی می شوند.وی در واکنش به صحبت های ترامپ هم گفت: ۵۰ درصد صحبت های ترامپ را کاملا تایید می کنم. ترامپ صحبت درستی است که ما در هر مذاکره موفق می شویم ، ۵۰ درصد صحبت های ترامپ را کاملا رد می کنم که گفته ما جنگجو هستیم، ما در جنگ ها موفق هستیم ولی جنگو و جنگ‌طلب نیستیم در جنگ ها موفق هستیم. پیشنهاد می‌کنم هم پمپئو و هم ترامپ یک دوره تاریخ جهان را بخوانند متاسفانه تاریخ جهان را درست مطالعه نکردند.