مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت اعلام کرد ؛

پیوستن یک دکل سنگین خشکی جدید به ناوگان حفاری شرکت

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از پیوستن یک دکل سنگین خشکی جدید به ناوگان حفاری این شرکت تا دو ماه آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی در حاشیه کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: این دکل حفاری تولید داخل […]

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از پیوستن یک دکل سنگین خشکی جدید به ناوگان حفاری این شرکت تا دو ماه آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی در حاشیه کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: این دکل حفاری تولید داخل و هم اکنون در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در پارک علم و فناوری البرز در مراحل نهایی ساخت است.

وی افزود: برنامه های توسعه ای صنعت نفت در ارتباط با افزایش تولید نفت و گاز، بر بکارگیری حداکثری ظرفیت ها و توان داخلی در زمینه تامین دستگاه های حفاری و تجهیزات فنی تخصصی و پشتیبانی مهندسی تاکید دارد و شرکت ملی حفاری ایران به عنوان بزرگترین شرکت دکل دار و ارائه دهنده خدمات حفاری در کشور و منطقه و برخوردار از تجهیزات و منابع انسانی مجرب در این راستا نقش مهم و محوری عهده دار می باشد.

گلپایگانی با بیان اینکه این شرکت بیش از ۷۰ دستکاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی در تملک دارد، روز آمد سازی، تعمیرات اساسی و نوسازی ناوگان و خرید دستگاه های حفاری خشکی و دریایی جدید را اولویت اول این مجموعه بزرگ صنعتی دانست و اظهار کرد: بخش قابل توجهی از تجهیزات و متعلقات دستگاه حفاری ۷۳ فتح در کارگاه های جهاد دانشگاهی با همکاری متخصصان این شرکت ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به بازدید خود و اعضای هیئت مدیره شرکت از مراحل نهایی ساخت این دستگاه حفاری و نشست با مسئولان جهاد دانشگاهی گفت: ورود این دکل به ناوگان حفاری شرکت و بکارگیری آن نقش مهمی در شتاب بخشی به اجرای پروژه های حفاری صنعت نفت خواهد داشت.