تحقق کامل برنامه تولید فولاداکسین با وجود محدودیت‌های انرژی

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: علی رغم محدودیت‌های ۴ ماهه اعمال شده از سوی وزارت نیرو در بحث تأمین برق، برنامه تولیدی شرکت به صورت۱۰۰درصدی محقق شده است و البته اگر این محدودیت‌ها اعمال نمی‌شد تحقق ۱۱۷درصدی برنامه تولیدی امکان پذیر بود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای احمد صادقیان افزود: از ابتدای امسال […]

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: علی رغم محدودیت‌های ۴ ماهه اعمال شده از سوی وزارت نیرو در بحث تأمین برق، برنامه تولیدی شرکت به صورت۱۰۰درصدی محقق شده است و البته اگر این محدودیت‌ها اعمال نمی‌شد تحقق ۱۱۷درصدی برنامه تولیدی امکان پذیر بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای احمد صادقیان افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۹۱ هزار تن انواع محصولات در شرکت فولاد اکسین خوزستان تولید شده است که اگر محدودیت‌های انرژی در شرکت اعمال نمی‌شد براساس میانگین تولید در ماه‌های عادی، تولید ۵۶۳ هزار تن محصول امکان پذیر بود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای ارتقای کیفی محصولات تولیدشده در این شرکت گفت: کیفیت محصولات درجه یک تولیدشده در شرکت فولاد اکسین خوزستان از ابتدای امسال ۲ درصد ارتقا یافته به شکلی که کیفیت محصولات در سال گذشته ۸۹ درصد بود، اما در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۹۱ درصد رسیده است.

صادقی ادامه داد: امسال همچنین یکی دیگر از اقدامات موفق و خوب انجام شده در شرکت فولاد اکسین خوزستان بحث فروش مستقیم بود که بالاترین میزان فروش مستقیم در تمام ادوار شرکت فولاد اکسین با ۶۲ درصد فروش مستقیم و تناژ ۲۶۲ هزار تن رقم خورد که بیانگر برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت و تلاش مجموعه شرکت است.

وی گفت: در حال حاضر اندوخته راهبردی مواد اولیه شرکت با توجه به روند تولید ماهانه در سال جاری ۳ ماه است و روند تولید محصولات بدون وقفه و به بهترین شکل در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص صادرات محصولات تولیدی این شرکت افزود: تاکنون صادرات ۴۸ هزار تن ورق که بالاترین رکورد صادرات ورق در یک سال برای فولاد اکسین است، انجام شده و با توجه به سفارش ماه جاری تحقق صادرات ۶۹ هزار تن ورق ممکن خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان به سه قاره و ۱۸ کشور جهان صادر می‌شوند، گفت: بالاترین میزان ارزآوری در دوران فعالیت این شرکت به میزان ۴۱ میلیون دلار تاکنون محقق شده است.