بازدید هیئت عراقی از شرکت لوله سازی اهواز

یک هیات عراقی با هدف آشنایی با سبد تولیدات شرکت لوله سازی اهواز از خط تولیدِ این شرکت بازدید و با مدیران گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، پس از این بازدید، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در نشست با این هیئت ضمن خیرمقدم گفت: سیاست هیئت مدیره […]

یک هیات عراقی با هدف آشنایی با سبد تولیدات شرکت لوله سازی اهواز از خط تولیدِ این شرکت بازدید و با مدیران گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، پس از این بازدید، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در نشست با این هیئت ضمن خیرمقدم گفت: سیاست هیئت مدیره بر این است که بر موضوع صادرات تمرکز ویژه شود.

دکتر علی خنیفر افزود: منافع ما با کشور عراق گره خورده است. عراق کشور همسایه ما است و برای خط انتقالِ لوله تا خرمشهر ریل قطار وجود دارد. همچنین وجود تعاملات بسیار و اشتراکات فرهنگی کشورمان و عراق باعث شده بتوانیم در شرایط بهتری با یکدیگر وارد پروژه های اقتصادی مشترک شویم.خنیفر خطاب به هیئت عراقی گفت: رعایت استاندارهای جهانی و کیفیت تولید برای ما بسیار مهم و حساس است.وی افزود: امیدوارم بتوانیم در نمایشگاه‌های صنعتی بصره‌ی عراق شرکت کنیم تا توانمندی‌هایمان را به کشور همسایه بیشتر معرفی کنیم.

گفتنی است، هیئت عراقی اعلام کردند که قرار است انتقال نفت در شهرهای عراق که بوسیله‌ی کامیون انجام می‌شود را با خطوط لوله انتقال دهند. به همین منظور لوله‌هایی با اقطار مختلف برای انتقال‌ِ بین شهری و صادرات نفت و گاز را نیاز دارند.

این هیئت عراقی که با رایزنی وزارت نفت برای بازدید از خط تولید و ظرفیت‌ های شرکت لوله سازی اهواز از خطوط تولید بازدید کردند و وعده همکاری با این شرکت را دادند