افزایش «حقوق‌» بازنشستگان همچنان در انتظار مصوبه دولت/ زمان واریز مابه‌التفاوت‌ها اعلام شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه باید منتظر باشیم در خرداد ماه مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم با حقوق خرداد ماه، افزایش‌ها را اعمال کنیم گفت: معوقات فروردین ماه را با حقوق خرداد می‌پردازیم.میرهاشم موسوی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: طبق قانون، […]

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه باید منتظر باشیم در خرداد ماه مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم با حقوق خرداد ماه، افزایش‌ها را اعمال کنیم گفت: معوقات فروردین ماه را با حقوق خرداد می‌پردازیم.میرهاشم موسوی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: طبق قانون، میزان افزایش حقوق باید در دولت و هیئت وزیران به تصویب برسد. این مصوبه هنوز تصویب و به ما ابلاغ نشده است؛ از بازنشستگان عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: به محض ابلاغ، با اعمال افزایش، حقوق بازنشستگان را پرداخت خواهیم کرد. موضوع در حال بررسی و کارشناسی در دولت است. نظراتی هم آنها دارند که پس از بررسی ها با ابلاغ مصوبه، افزایش حقوق‌ها را اجرایی خواهیم کرد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اردیبهشت ماه به اتمام رسیده است و باید منتظر باشیم در خرداد ماه مصوبه را به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم با حقوق خرداد ماه، افزایش ها را اعمال کنیم گفت: معوقات فروردین ماه را با حقوق خرداد می‌پردازیم و معوقه اردیبهشت ماه را برنامه‌ریزی می‌کنیم که در ماه‌های بعدی پرداخت کنیم.موسوی افزود: بازنشستگان نگران نباشند ما بعد از ابلاغ مصوبه، موظف هستیم آن را اجرا کنیم.