یارانه جبرانی فعلا قابل برداشت نیست

روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه ها گفته؛ طبق گفته رئیس جمهور یارانه جبرانی برای اصلاح یارانه‌ کالاهای اساسی برای دو ماه به صورت بلوکه شده تا زمان اعلام رسمی از سوی دولت به حساب دهک‌های اول تا سوم کم درآمدی به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان واریز شد و برای دهک‌های ۴ تا ۹ […]

روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه ها گفته؛ طبق گفته رئیس جمهور یارانه جبرانی برای اصلاح یارانه‌ کالاهای اساسی برای دو ماه به صورت بلوکه شده تا زمان اعلام رسمی از سوی دولت به حساب دهک‌های اول تا سوم کم درآمدی به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان واریز شد و برای دهک‌های ۴ تا ۹ پردرآمدی به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان واریز شده که این مبالغ فعلاً قابل برداشت نیست.

در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.

کسانی که به هر نحوی از سال ۹۳ به بعد برای یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده بودند و یا از قلم افتاده بودند در روزهای آینده اعلام می‌شود که در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند.

کسانی که به هر نحوه دهک‌ بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند و اگر دارای حق باشند یارانه آنها جبران می‌شود.

شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته می‌شود. همچنین سامانه هدفمندی hadafmandi.ir از روزهای آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.