با دستور فرماندار اهواز سهمیه غرفه های عرضه میوه نوروزی در اهواز افزایش یافت

با دستور فرماندار اهواز سهمیه غرفه های عرضه میوه نوروزی در اهواز افزایش یافت.فرماندار اهواز گفت: با توجه به استقبال شهروندان از میوه های نوروزی، سهمیه غرفه ها در سطح کلانشهر اهواز افزایش یافت. مسعود فلاحی روز سه شنبه در بازدید از غرفه های عرضه میوه نوروزی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اداره تعاون […]

با دستور فرماندار اهواز سهمیه غرفه های عرضه میوه نوروزی در اهواز افزایش یافت.فرماندار اهواز گفت: با توجه به استقبال شهروندان از میوه های نوروزی، سهمیه غرفه ها در سطح کلانشهر اهواز افزایش یافت. مسعود فلاحی روز سه شنبه در بازدید از غرفه های عرضه میوه نوروزی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اداره تعاون روستایی اهواز و دیگر ادارات ذیربط در عرضه میوه افزود: در صورت اسقبال بیشتر شهروندان و درخواست غرفه داران سهمیه میوه غرفه ها در روزهای آینده نیز افزایش داده می شود.

وی به غرفه های توزیع میوه در سطح کلانشهر اهواز اشاره کرد و ادامه داد: مناطق سپیدار، میدان جمهوری، فرهنگ شهر، فاز یک پاداد، کیان، کیان آباد، خیابان امام خمینی(ره)، پادادشهر، کوروش، امانیه، گلستان، آزادگان روبروی حوزه علمیه، گیت بوستان، جوادالائمه، کیانپارس و یوسفی از جمله مناطقی هست که غرفه راه اندازی شده و مناطق اطراف را نیز پوشش می دهند. رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اهواز گفت: عرضه میوه با قیمت مصوب با همکاری اداره تعاون روستایی اهواز، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری و نظارت فرمانداری اهواز انجام می شود.مسعود فلاحی در پایان افزود: پرتقال تامسون به قیمت ۱۰۰ هزار ریال، سیب سفید ۱۲۰ هزار ریال و سیب قرمز ۱۱۰ هزار ریال در غرفه ها به شهروندان عرضه می شود.