کالاهای اساسی به میزان کافی در کشور ذخیره‌‎ سازی شده است

رزم حسینی: کالاهای اساسی به میزان کافی در کشور ذخیره‌‎ سازی شده است. وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: موجودی کشور از نظر کالاهای اساسی و مایحتاج مردم بسیار مناسب و ذخیره سازی به میزان کافی است که با توجه به نیاز بازار عرضه می‌شود.”علیرضا رزم حسینی” در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی افزود: […]

رزم حسینی: کالاهای اساسی به میزان کافی در کشور ذخیره‌‎ سازی شده است. وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: موجودی کشور از نظر کالاهای اساسی و مایحتاج مردم بسیار مناسب و ذخیره سازی به میزان کافی است که با توجه به نیاز بازار عرضه می‌شود.”علیرضا رزم حسینی” در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی افزود: برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم برای تأمین مایحتاج مردم از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار گفت: در شرایط کنونی باید تامین کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم به میزان کافی و قیمت مناسب در اولویت قرار گیرد.حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با تامین کافی کالاهای اساسی در بازار از گرانی اجناس و اقلام مورد نیاز مردم جلوگیری کند.وی همچنین از تلاش‌های رزم حسینی در دوران تصدی استانداری خراسان رضوی قدردانی کرد.

علیرضا رزم حسینی که پیش از تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار خراسان رضوی بود روز چهارشنبه در سفر غیر رسمی وارد مشهد شد و در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا نیز شرکت کرد.