آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه مدیران جدید و سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور نوش آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمدی مدیرکل امور استان ها ،مقتدایی استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استان در تالار مهتاب اهواز برگزار گردید. در این مراسم نوش آبادی با […]

آیین تودیع و معارفه مدیران جدید و سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور نوش آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمدی مدیرکل امور استان ها ،مقتدایی استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استان در تالار مهتاب اهواز برگزار گردید.

logo

در این مراسم نوش آبادی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در خوزستان و تشکر از زحمات آقای سپهر مدیرکل پیشین ،همایون قنواتی را بعنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معرفی کرد .متن حکم علی جنتی خطاب به قنواتی بدین شرح بود:در متن این حکم آمده است:

«نظربه سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعـالی به موجب این حکم به سمت “مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان” منصوب می‌شوید.امید می رود با استعانت از خداوند متال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان خوزستان، در جهت رشد فضائل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید»

در این آیین حجةالاسلام سپهر مدیرکل سابق در سخنانی به تشریح عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دوره مدیریت خود پرداخت و گفت:زمان مدیریت من کانون های قرآنی از 340 به 903 کانون رسید.من از همکارانم به نیکی یاد می کنم و کار بزرگی در حوزه فرهنگی استان صورت گرفت.

در ادامه نشست دکتر فرج الله خبیر معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان در سخنان کوتاهی گفت:حوزه هنری دستوری نیست و فرهنگ با دستور ساخته نمی شود.

حاشیه ها:

*نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این مراسم حضور نداشت

*هیچکدام از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان به این آیین نیامدند و می تواند یک پیام منفی برای مدیرکل جدید ارشاد داشته باشد.

*یک نفر بنام دیلمی خطاب به معاون وزیر گفت : چرا در این مراسم نماینده ی ولی فقیه ،نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حضور ندارند.اگر اینها مدیرکل را قبول نداشته باشند چگونه می تواند کار کند.