اطلاعیه هیات موسس کانون صنفی معلمان خوزستان

در راستای پیگیری مطالبات و مشکلات صنفی قشر صبور و پرتلاش معلمان و فرهنگیان استان خوزستان همگام با سراسر کشور با پیگیری های هیات موسس ، نخستین مجمع عمومی کانون صنفی معلمان استان خوزستان برگزار می شود . متن اطلاعیه هیات موسس تشکل مذکور به شرح زیر است : باسمه تعالى ( إطلاعیه شماره ۱ […]

در راستای پیگیری مطالبات و مشکلات صنفی قشر صبور و پرتلاش معلمان و فرهنگیان استان خوزستان همگام با سراسر کشور با پیگیری های هیات موسس ، نخستین مجمع عمومی کانون صنفی معلمان استان خوزستان برگزار می شود . متن اطلاعیه هیات موسس تشکل مذکور به شرح زیر است :

باسمه تعالى

( إطلاعیه شماره ۱ )هیأت مؤسس کانون صنفی معلمان خوزستان

به اطلاع کلیه همکاران محترم فرهنگی در سرتاسر استان خوزستان می رساند که جلسه مجمع عمومی، روز پنجشنبه مورخ ٢٨ / ١١ / ٩۵ از ساعت ١۵ لغایت ١٩ در تالار فردوسی واقع در اهواز، امانیه ، خ دز غربی، برگزار می گردد . لذا از تمامی همکاران ارجمند انتظار می رود با حضور پرشور خود در این جلسه ما را در انتخاب و تشکیل کانون صنفی فعال و درخور معلمان محترم یاری فرمایند تا از این طریق و با استعانت از خداوند منان و تلاش و پی گیری مجدانه در جهت متقاعد کردن مسؤولین و رسیدگی به وضعیت نامطلوب فرهنگیان و رفع نواقص نظام آموزش و پرورش گام برداریم.

هیات موسس کانون صنفی معلمان خوزستان
۲۰ بهمن ۱۳۹۵