آغاز بکار نمایشگاه ‘آیات’در اهواز

نمایشگاه و جشنواره ملی ‘آیات’ عصر چهارشنبه در موزه هنرهای معاصر اهواز گشایش یافت. آیین گشایش نمایشگاه و جشنواره ملی آیات با حضور جمعی از مسئولان استان ، هنرمندان سراسر کشور و عموم مردم برگزار و در این آیین 100 اثر نقاشی و نقاشی خط از هنرمندان ایران اسلامی به نمایش درآمد. بر اساس فراخوان […]

نمایشگاه و جشنواره ملی ‘آیات’ عصر چهارشنبه در موزه هنرهای معاصر اهواز گشایش یافت. آیین گشایش نمایشگاه و جشنواره ملی آیات با حضور جمعی از مسئولان استان ، هنرمندان سراسر کشور و عموم مردم برگزار و در این آیین 100 اثر نقاشی و نقاشی خط از هنرمندان ایران اسلامی به نمایش درآمد.

82131054-70830541

بر اساس فراخوان این جشنواره از مهرماه 1394 تا فروردین 1395 ، 800 اثر به جشنواره رسید که 100 اثر برای بازبینی نهایی از میان آنها انتخاب شد. همچنین از میان آثار ارائه شده در این نمایشگاه ، 14اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده که در روز اختتامیه معرفی می شود. این نمایشگاه به مدت دو هفته صبح ها و عصرها در موزه هنرهای معاصر اهواز آماده بازدید علاقه مندان است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به دلیل عارضه قلبی نتوانست در آیین گشایش این نمایشگاه حضور داشته باشد.

ایرنا