روحانی: استاد سبزواری از تلاشگران جریان ساز در فرهنگ و ادب ایران اسلامی بود

رییس جمهوری در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت استاد سبزواری آورده است: مرحوم استاد سبزواری از تلاشگران خدوم و جریان ساز در عرصه فرهنگ و ادب ایران اسلامی بود که توانست با تعهد به ارزشها و ذوق هنرمندانه خود، رویدادهای مهم انقلاب اسلامی را ماندگار سازد. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به […]

رییس جمهوری در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت استاد سبزواری آورده است: مرحوم استاد سبزواری از تلاشگران خدوم و جریان ساز در عرصه فرهنگ و ادب ایران اسلامی بود که توانست با تعهد به ارزشها و ذوق هنرمندانه خود، رویدادهای مهم انقلاب اسلامی را ماندگار سازد. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

82108670-70788989

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

در گذشت شاعر توانمند، انقلابی و چهره ماندگار فرهنگ کشور؛ استاد حمید سبزواری موجب تأثر و تألم فراوان شد. آن مرحوم به عنوان شاعری صاحب نظر در سبک های مختلف شعری و سراینده سرودهای دلنشین دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ ازتلاشگران خدوم و جریان ساز در عرصه فرهنگ و ادب ایران اسلامی بود که توانست با تعهد به ارزشها و ذوق هنرمندانه خود، رویدادهای مهم انقلاب اسلامی را ماندگار سازد. اینجانب ضایعه درگذشت این شاعر نامی و متعهد را به جامعه فرهنگ وادب ، دوستداران شعر و ادبیات و بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم. به گزارش ایرنا، پیکر مرحوم حمید سبزواری ساعت 10 صبح روز دوشنبه هفته جاری از حوزه هنری تهران تا تالار وحدت تشییع و برای خاکسپاری به سبزوار زادگاه وی منتقل می شود.