اولین دوره مسابقات « هم سرایان امور تربیتی » شهرستان کارون برگزار شد

اولین دوره مسابقات « هم سرایان امور تربیتی » شهرستان کارون برگزار شد .کارون- حمیدرضا ترابی فرد- خبرنگار: پنجمین دوره مسابقات « هم سرایان امور تربیتی » در چهار گروه از فرهنگیان ، خرمشهر ، اهواز و ماهشهر در محل سالن آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز برگزار شد . پنجمین دوره از مسابقات در […]

اولین دوره مسابقات « هم سرایان امور تربیتی » شهرستان کارون برگزار شد .کارون- حمیدرضا ترابی فرد- خبرنگار: پنجمین دوره مسابقات « هم سرایان امور تربیتی » در چهار گروه از فرهنگیان ، خرمشهر ، اهواز و ماهشهر در محل سالن آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز برگزار شد . پنجمین دوره از مسابقات در بیست و ششم اردیبهشت ماه طی چند مرحله به مدت دو هفته برگزار شد که کارون نخستین سال شرکت در مسابقات را تجربه داشته است ، و با تلاش بی وقفه ی گروه فرهنگیان توانستند طی کوتاه ترین مدت بدون هیچ گونه حمایت مالی و همکاری از سوی اداره ی آموزش و پرورش و ناحیه ، کسب مقام دوم مسابقات استانی « هم سرایان امور تربیتی » را به خود اختصاص دهند .

IMG_1647

کارون با موفقیت در این مرحله راهیابی به مسابقات کشوری را از پیش درکارنامه ی خود به ثبت رسانده است . نتیجه پنجمین مسابقات چهارجانبه ی « هم سرایان امور تربیتی » جهت شرکت در مسابقات کشوری ، پنجم خرداد ماه اعلام شد . نتیجه این مسابقات به ترتیب شهرستان خرمشهر رتبه نخست ، کارون و ماهشهر رتبه ی دوم و ناحیه ی چهاراهواز رتبه ی سوم را به خود اختصاص دادند . در این مسابقات شهرستان خرمشهر همه ساله حضور داشته ، و سه دوره موفق به راهیابی در مسابقات کشوری را به ثبت رسانده است .

· * غذای روحی که ضعف گرسنگی را به جای گذاشت

دوره ی چند ماهه ی تمرین تا مسابقات با شرایطی سپری شده که باعث اعتراض فرهنگیان ناحیه کارون شده است . فرهنگیان این شهرستان درگفتگو با خبرنگار از ضعف در حمایتهای مالی جهت تهیه لباس فرم ، سرویس انتقال به محل مسابقات و نغدیه و تشویق و اطلاع رسانی در جمع فرهنگیان استان و ناحیه درد دل کردند . از این رو باعث دلسردی این گروه هنری و نام آور شهرستان کارون شد است . شهرستان کارون با سنی کمتر از دوسال توانسته در مسابقات مختلف استانی و کشوری رتبه های نخست و برتری را کسب کند و نیاز به حمایت های بیشتر مسئو لین این شهرستان و استانی دارد .