آیت الله شفیعی : ایجاد دبیرخانه دائمی برای نمایشگاه “اهواز در گذر تاریخ” یک ضرورت است

ایجاد دبیرخانه دائمی برای نمایشگاه اهواز در گذر تاریخ بسیار خوب و یک ضرورت است. باید به معیشت مردم رسید .آنچه که مردم را تهدید می کند وهابیت اقتصادی است نه فکری و سیاسی.باید به شغل و رفاه افراد توجه کرد.آیت الله «سیدعلی شفیعی» در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: آنچه امروز […]

ایجاد دبیرخانه دائمی برای نمایشگاه اهواز در گذر تاریخ بسیار خوب و یک ضرورت است. باید به معیشت مردم رسید .آنچه که مردم را تهدید می کند وهابیت اقتصادی است نه فکری و سیاسی.باید به شغل و رفاه افراد توجه کرد.آیت الله «سیدعلی شفیعی» در حاشیه بازدید از این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: آنچه امروز اعتقادات و باورهای مردم را تهدید می‌کند، فقر و مشکلات معیشتی است. علت اصلی بسیاری از انحرافات به وجود آمده، مشکلات فرهنگی نیست، بلکه فقر، گرسنگی و نداری است. لذا وهابیت موجود، وهابیت اقتصادی است نه وهابیت سیاسی.

وی افزود: شیعیان در تمام مناطق جهان در معرض تهدید هستند و مسئولان باید براساس ماهیت تهدید، واکنش‌های دفاعی لازم را اتخاذ کنند. این نمایشگاه و نمایشگاه‌های مشابه باید به شکل دائم و مستمر برگزار شود، اگر چه این کار به تنهایی نتیجه‌بخش نخواهد بود.او درباره محتوای نمایشگاه گفت: آنچه در این نمایشگاه به معرض نمایش درآمده است، به زبان نخبگان و افراد تحصیلکرده نوشته شده است و ممکن است مردم عادی چیزی از آن نفهمند. به همین دلیل باید افرادی را به عنوان راهنما مسئول شرح محتوای موجود برای بازدیدکنندگان قرار داد.

آیت الله شفیعی با اشاره به لزوم نوآوری در شیوه‌های برخورد با تهدیدات گفت: باید براساس ماهیت تهدید، به آن پاسخ داده شود و استفاده از شیوه‌های روز و پیشرفته در این زمینه توصیه می‌شود.او با تاکید بر این نکته که دشمن نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان دارد، افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی منطقه باید با دقت و تلاش بیشتری فعالیت کنند.نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان درباره دائمی شدن دبیرخانه نمایشگاه گفت: این نمایشگاه باید بتواند برای هر مساله‌ای، کارگروه‌ ویژه‌ای داشته باشد تا بتواند به صورت تخصصی فعالیت کند. همچنین این نمایشگاه باید شعبه هایی در همه مناطق داشته باشد.

00000 000 0 1 02 2 3 09 70 71 75 80