قرارگاه رسانه ای راهیان نور در اهواز افتتاح شد

 قرارگاه رسانه ای راهیان نور، با حضور دکتر ˈحسام الدین آشناˈ، نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رییس سازمان بسیج رسانه کشور افتتاح شد. به گزارش عصرما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در این آیین مشاور رییس جمهوری در سخنانی به نقش مهم اطلاع […]

 قرارگاه رسانه ای راهیان نور، با حضور دکتر ˈحسام الدین آشناˈ، نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رییس سازمان بسیج رسانه کشور افتتاح شد. به گزارش عصرما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در این آیین مشاور رییس جمهوری در سخنانی به نقش مهم اطلاع رسانی سفر معنوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: انعکاس دقیق اخبار و گزارشات مربوط به سفر معنوی راهیان نور نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ دفاع مقدس دارد.

دکتر ˈحسام الدین آشناˈ افزود: یکی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس این بود که با جانفشانی شهدا، زمینه اعتماد مردم به رسانه های ملی محکم تر شد.وی افتتاح قرارگاه رسانه ای راهیان نور را نقطه عطفی برای اطلاع رسانی به مردم در زمینه های مختلف سفر راهیان نور عنوان کرد و گفت: رسانه ها باید بتوانند اخبار و گزارشات خوبی را از کسانی که به جای سفر به خارج از کشور مانند دبی و ترکیه مناطق عملیاتی و یادمان ها را برای تعطیلات خود انتخاب کرده اند پوشش دهند.