جشنواره بزرگ جابر بن حیان در ملاثانی برگزار

با هدف تقویت جهت گیری نوین آموزش و پرورش باوی، در راستای کاربردی شدن آموزش ها،جشنواره بزرگ جابر بن حیان ،تولید محتوای الکترونیکی و تولید وسایل کمک آموزشی آموزگاران و دانش آموزان شهرستان باوی در هنرستان دخترانه سعادت برگزار گردید. نمایشگاه که با حضور شجاعی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل، سرکار خانم عیدی وندی رئیس […]

با هدف تقویت جهت گیری نوین آموزش و پرورش باوی، در راستای کاربردی شدن آموزش ها،جشنواره بزرگ جابر بن حیان ،تولید محتوای الکترونیکی و تولید وسایل کمک آموزشی آموزگاران و دانش آموزان شهرستان باوی در هنرستان دخترانه سعادت برگزار گردید.

0000

نمایشگاه که با حضور شجاعی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل، سرکار خانم عیدی وندی رئیس گروه آموزش ابتدایی دوره اول اداره کل ،مهندس سالم زاده شهردار محترم ملاثانی ،موحدیان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان باوی و جمعی از همکاران افتتاح گردید از طرح ها و آثار آموزگاران و دانش آموزان بازدید به عمل آمد. دراین نمایشگاه که با استقبال خوب دانش آموزان و همکاران شرکت کننده برگزار شد در جشنواره جابر بن حیان ۲۷۱ اثر از ۳۳ آموزشگاه ، در جشنواره ساخت وسایل کمک آموزشی ۲۲ اثر از ۹ مدرسه و در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ۱۶ اثر از ۹ مدرسه با یکدیگر به رقابت پرداخت.گفتنی است نمایشگاه جهت بازدید مدارس ابتدایی طبق برنامه اعلام شده تا تاریخ ۶/۱۲/۱۳۹۲ بر پا می باشد.

0000 000 00 0