نمایش “حوادث لم تکن بالحسبان” در شهرستان کارون به روی صحنه می رود

نمایش “حوادث لم تکن بالحسبان” در شهرستان کارون به روی صحنه می رود. همزمان با روزهای پایانی سال؛ نمایشنامه حوادث لم تکن بالحسبان؛ کاری از گروه تئاتر اشراق به روی صحنه می رود.سید کاظم قریشی کارگردان این نمایش ضمن اعلام این خبر افزود: این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق و با مشارکت فرهنگسرای […]

نمایش “حوادث لم تکن بالحسبان” در شهرستان کارون به روی صحنه می رود. همزمان با روزهای پایانی سال؛ نمایشنامه حوادث لم تکن بالحسبان؛ کاری از گروه تئاتر اشراق به روی صحنه می رود.سید کاظم قریشی کارگردان این نمایش ضمن اعلام این خبر افزود: این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق و با مشارکت فرهنگسرای مهدیه شهرداری کوت عبد الله در تاریخ ۲۱ تا ۲۵ اسفنده در فرهنگسرای مهدیه اجرا می شود.

این پیشکسوت تئاتر افزود: نمایش حوادث لم تکن بالحسبان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون؛ شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبد الله و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون به روی صحنه می رود .

این نویسنده گفت: داستان این نمایش در مورد پسر جوانی است که در پی رسیدن به معشوق خود با سنت ها و فرهنگ های غلط دست و پنجه نرم می کند که در این راه به مصائب فراوانی گرفتار می شود و پدر و مادر پیرش گرفتار غربت و در به دری می شوند ولی در نهایت موفق می شود به خواسته خود برسد.

نویسنده این نمایش سالم باوی؛ کارگردان سید کاظم قریشی و بازیگران : هاشم اهوازی؛ هادی ناصری؛ بسنه ناصری؛ عبد الرحمن اهوازی؛ آمنه ناصری؛ شیماء ناصری؛ زهراء شاوردی و شروق شجیرات می باشند.موسیقی، افکت و منشی صحنه: فردوس ناصری..