روشن شدن فانوس جوایز خوزستان در عمار سیزدهم

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین تهران برگزار شد که سه اثر از استان خوزستان حائز فانوس جشنواره و لوح افتخار شدند. در این جشنواره در بخش مستند “نقد درون گفتمانی” فانوس این بخش به علت «پرداختن به سوژه محلی دارای موضوعیت در مقیاس ملی» به اثر:«نیوجرسی» به کارگردانی آقای علی […]

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین تهران برگزار شد که سه اثر از استان خوزستان حائز فانوس جشنواره و لوح افتخار شدند.

در این جشنواره در بخش مستند “نقد درون گفتمانی” فانوس این بخش به علت «پرداختن به سوژه محلی دارای موضوعیت در مقیاس ملی» به اثر:«نیوجرسی» به کارگردانی آقای علی زهیری و به تهیه کنندگی حقوقی موسسه فرهنگی هنری رسانه بیداری تعلق گرفت.

همچنین در بخش مستند «آرمان روح‌الله» لوح افتخار دوم به علت «روایت دقیق دو نسل از مردم مظلوم ایران که در میدان شهادت به هم رسیدند» «خوبان عالم» به کارگردانی آقایان «امید مدحج و حمیدرضا بهوندی» اهدا شد.

در بخش مستند «تاریخ فرهنگی، اجتماعی و دفاع مقدس» نیز لوح افتخار دوم این بخش را به دلیل «پرداخت به موضوع نهضت سوادآموزی و خرده روایت‌های فراموش شده»«مدرسه‌ای در دوردست» به کارگردانی آقایان «سیدمحمدیوسف جلالی و حمیدرضا بهوندی» تقدیم شد