شورای توسعه فرهنگی در خوزستان تشکیل شود

مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان بر اهمیت موضوعات فرهنگی و هنری در نهادینه کردن ارزشهای جامعه تاکید کرد و گفت: به همین منظور باید شورای توسعه فرهنگی در خوزستان تشکیل شود. مصطفی بوعذار در گفت‌وگویی ضمن تاکید بر اهمیت موضوعات فرهنگی و هنری در نهادینه کردن ارزشهای جامعه اظهار کرد: همواره جابه‌جایی‌ها […]

مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان بر اهمیت موضوعات فرهنگی و هنری در نهادینه کردن ارزشهای جامعه تاکید کرد و گفت: به همین منظور باید شورای توسعه فرهنگی در خوزستان تشکیل شود.

مصطفی بوعذار در گفت‌وگویی ضمن تاکید بر اهمیت موضوعات فرهنگی و هنری در نهادینه کردن ارزشهای جامعه اظهار کرد: همواره جابه‌جایی‌ها در سطح مدیران باعث پویایی و تحرک بیشتر می‌شود که امید است با حضور استاندار جدید، خوزستان در ریل توسعه همه جانبه قرار گیرد.

وی افزود: در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید خوزستان از همه موضوعات و اولویت‌ها گفته شد ولی مسائل فرهنگی، هنری و آموزشی که نیاز مبرم جامعه امروز خوزستان است به دست فراموشی سپرده شد.

مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان و مدیر انجمن تئاتر شاهد اهواز ادامه داد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مقوله فرهنگ نباید فراموش شود و هر کاری باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

این شاعر و نویسنده خوزستانی خطاب به استاندار جدید خوزستان گفت: در کنار شورای راهبردی خوزستان باید تشکیل شورای توسعه فرهنگی استان با حضور نخبگان، هنرمندان و فرهیختگان از سوی استاندار جدید استان با جدیت دنبال شود تا نارسایی‌ها و مشکلات جامعه خوزستان را با راهکارهای فرهنگی، برطرف خواهد شد.

دبیر همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور افزود: خوزستان با ظرفیت بالای فرهنگی و هنری به دلیل وجود مشکلات و ناکارآمدی برخی مدیران فرهنگی، بیشترین انگیزه مهاجرت در میان هنرمندان را در خود دارد و با وجود درخواست‌های مکرر از استاندار سابق خوزستان در ۱۶ ماه گذشته، جلسه عمومی با هنرمندان استان برگزار نشد.

بوعذار تاکید کرد: شورای توسعه فرهنگی خوزستان می‌تواند با برنامه‌ریزی هدفمند مانع ولنگاری فرهنگی بشود و در نتیجه سبب تقویت جریان فرهنگ و هنر انقلابی خواهد شد.

وی گفت: مدیرانی که درک صحیحی از فرهنگ و هنر ندارند و همواره به دنبال کارهای نمایشی هستند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.