کفیل استاندار خوزستان : آموزش و پرورش مهم ترین عامل برای آینده نگری جمهوری اسلامی است / سنجش سلامت دانش آموزان دنبال شود
کفیل استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: موضوع سنجش دانش آموزان به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی در سلامت دانش آموزان به شمار میرود و باید دنبال شود. شورای آموزش و پرورش استان امروز شنبه ١١ تیرماه به ریاست آقارضا فتوحی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در سالن جلسات حوزه استاندار […]
کفیل استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: موضوع سنجش دانش آموزان به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی در سلامت دانش آموزان به شمار میرود و باید دنبال شود. شورای آموزش و پرورش استان امروز شنبه ١١ تیرماه به ریاست آقارضا فتوحی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ابتدای این نشست اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین فاکتور برای آیندهنگری جمهوری اسلامی است.
فتوحی با اشاره به سیستم آموزشی در کشورهای مختلف و ضرورت توجه به بحث تربیت دانشآموزان عنوان کرد: مهم ترین رکن در دنیای امروزی نیروی انسانی است؛ اگر نیمنگاهی به سیستم آموزشی در کشورهای مختلف به ویژه ژاپن داشته باشیم، میبینیم که تربیت دانشآموزان در این کشورها از بحث آموزش پیشی گرفته است.وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا آینده سازانی که در آینده وارد سیستم مدیریتی خواهند شد، بتوانند بیشتر و بهتر بار سنگین مسئولیت استان را برای اداره کردن کشور بیش از پیش به دوش بکشند.معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به ظرفیت عظیم نیروهای فرهنگی در استان خوزستان افزود : ٧٠ هزار فرهنگی در استان خوزستان وجود دارد تا بتوانند ۱ میلیون و ۱۰۰ دانش آموز را تربیت کنند.
فتوحی ادامه داد:مدیران حاضر در استان باید برای رفع مشکلات حوزه مسئولیت خود تلاش کنند.وی تصریح کرد: مهارت آموزی به شرط جذابیت و دارا بودن بستر مناسب با همراهی اداره کل ارشاد انجام شود.معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در پایان گفت: پیش از اینکه بتوانیم بحثهای آموزشی را دنبال کنیم باید بستر کار برای سال تحصیلی جدید به تدریج مهیا شود، موضوع سنجش دانش آموزان به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی در سلامت دانش آموزان به شمار میرود و باید دنبال شود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰