کلاه کج : باید به ارتقای جایگاه فرهنگ خوزستان توجه ویژه شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه ارتقاء جایگاه فرهنگ استان یکی از محورهایی است که باید به آن توجه کنیم، گفت: فرهنگ دغدغه مقام معظم رهبری و از سیاستهای جدی دولت مردمی است و قطعاً در این دولت به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نگاه ویژه خواهیم داشت.مراسم تکریم و […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه ارتقاء جایگاه فرهنگ استان یکی از محورهایی است که باید به آن توجه کنیم، گفت: فرهنگ دغدغه مقام معظم رهبری و از سیاستهای جدی دولت مردمی است و قطعاً در این دولت به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نگاه ویژه خواهیم داشت.مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج در این مراسم گفت: همه می دانیم فرهنگ دغدغه مقام معظم رهبری و از سیاستهای جدی دولت مردمی است. قطعاً در این دولت به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نگاه ویژه خواهیم داشت.کلاه کج ادامه داد: اجرای قانون در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسائلی است که به آن توجه خواهیم کرد. همچنین ارتقاء جایگاه فرهنگ استان یکی از محورهایی است که باید به آن توجه کنیم. امروز خوشبختانه با زحمت و همت دوستان در این عرصه استان جایگاه خوبی دارد. همچنین احیای ظرفیت های نهفته هنرمندان و فرهنگیان استان جزء برنامه های این اداره است.