تبریک به حبیب و جامعه هنری خوزستان

دکتر محمد کیانوش راد : خبر موفقیت اولین تجربه بلند سینمایی حبیب باوی ساجد را به او و جامعه هنری خوزستان شادمانه تبریک می گویم .اولین تجربه ساخت بلند فیلم سینمایی ، با نخستین تجربه حضور بین المللی و کسب موفیقت یک خبر مسرت بخش برای دوستداران هنر در خوزستان است . فیلم «سامی»  در […]

دکتر محمد کیانوش راد : خبر موفقیت اولین تجربه بلند سینمایی حبیب باوی ساجد را به او و جامعه هنری خوزستان شادمانه تبریک می گویم .اولین تجربه ساخت بلند فیلم سینمایی ، با نخستین تجربه حضور بین المللی و کسب موفیقت یک خبر مسرت بخش برای دوستداران هنر در خوزستان است . فیلم «سامی»  در شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی ، جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم « کازان » را به خود اختصاص داد‌ .

دو‌سال پیش که حبیب باوی ساجد ، جوان آینده دار خوزستانی ، با دستانی خالی و همتی بلند اولین تجربه سینمایی بلند خویش را ساخت ، روشن بود که او پرواز را آموخته است .حبیب به زیبایی ، داستانی از رنج ها و گنج ها ی همیشگی جنوب و مردمانش را به‌تصویر کشانده است .  داستان مردان و زنانی که درد جدایی هاو‌ صبوری هایشان ، روح دریایی شان را طوفانی نموده است . برای حبیب آرزوی موفقیت های بیشتر را دارم .