یک پنالتی به نفع مردم در دقیقه نود!

قاسم امیری : گاهی اوقات هر چه تلاش می کنی نمی شود. همه سعی ات را می کنی اما باز هم نمی شود. اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در سپهر سیاسی ایران افتاده است بشدت مردم را ناراضی کرده است. وضعیت معیشتی حتی طبقه متوسط آن قدر بد شده است که تمام سعی این طبقه […]

قاسم امیری : گاهی اوقات هر چه تلاش می کنی نمی شود. همه سعی ات را می کنی اما باز هم نمی شود. اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در سپهر سیاسی ایران افتاده است بشدت مردم را ناراضی کرده است. وضعیت معیشتی حتی طبقه متوسط آن قدر بد شده است که تمام سعی این طبقه ، بر مدیریت دخل و خرج تا پایان ماه است.تلاش مخالفان داخلی برجام در دور دوم و همسویی آنها با مخالفان خارجی ، از دوره دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی آثار منفی خود را بر معیشت جامعه ایرانی بر جا نهاد. نومید کردن مردم و قهر با صندوق های رای ، عملا باعث شد که دولت سه ساله بر روی کار بیاید و در یک بازه زمانی سه ساله به اندازه همه دولت های ۸ ساله قبلی ، گرانی و تورم کمر شکن بر جامعه تحمیل کند.وضعیت اسفباری که با اعلام فروش روزانه ۳ میلیون بشکه در روز اما درآمد حاصله حدود ۲۵۰ هزار بشکه ، عمق راهبردی فاجعه را مشخص می کند!
واقعیت امر این است که فرصت بوجود آمده ، فرصتی کم نظیر در تاریخ انتخابات جمهوری اسلامی است .تیم مردم به همراه نخبگان و فعالان دلسوز جامعه تمام همت خود را در سال‌های گذشته انجام داده است اما تمامیت خواهان و خالص سازان، از هر ترفندی برای دور کردن مردم از صندوق های رای و ایجاد فاصله بین مردم و نظام ، استفاده کرده اند!
شرایط حاضر مانند بازی فوتبالی است که در دقیقه ۹۰ یک پنالتی برای تیم مردم گرفته شده باشد. آن هم با سیستم VAR و پایش شرایط جامعه، که می توان تدبیر هوشمندانه رهبری را در پشت این تصمیم احساس کرد. زننده ضربه نهایی این پنالتی مردم هستند.این پنالتی می تواند به گل پیروزی بخشی تبدیل شود که فرصت تنفس عمیقی را برای مردم ایجاد کند و از حذف همیشگی آنها جلوگیری نماید. و چه بسا ممکن است با عدم همراهی مردم و مشارکت پایین ، آخرین فرصت هم از دست برود. هرگز چنین مباد!

**رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در شهرستان بندر ماهشهر