پاسخ استدلالی سید رضا میرزاده به یادداشت های رحیم قمیشی

درپی انتشار یادداشت های انتقادی رحیم قمیشی از دولت سیزدهم ، دکتر سیدرضا میرزاده از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و وابسته نظامی پیشین جمهوری اسلامی در ونزوئلا، نامه ای سرگشاده خطاب به “رحیم قمیشی” را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که به شرح زیر می باشد: آقای قمیشی سلام هرچه از یاداشت های […]

درپی انتشار یادداشت های انتقادی رحیم قمیشی از دولت سیزدهم ، دکتر سیدرضا میرزاده از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و وابسته نظامی پیشین جمهوری اسلامی در ونزوئلا، نامه ای سرگشاده خطاب به “رحیم قمیشی” را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که به شرح زیر می باشد:

آقای قمیشی سلام

هرچه از یاداشت های جنابعالی می خوانم عوام فریبانه است. پشت واقعیت های غیر قابل انکار جامعه حرفهای سیاسی و اعتقادات خود را به مخاطب القاء می کنید .بعید است امثال جنابعالی ندانید رضا شاه وِرِسک را نساخت!

بعید است امثال شما ندانندقند و شکر رضا شاه دو ریال بود اما بسیاری از مردم قدرت خرید آن را نداشتند .بعید است امثال جنابعالی از ساخت وِرِسک های عظیم(زیر ساخت ها ) توسط دستان جوانان برومند این کشور ونه به سبک رضا خان(انگلیسی ها)بی اطلاع باشند.

بعید است امثال جنابعالی ندانند (صرف نظر از اینکه دولت بتواند یا نتواند)ملاک یک میلیون شغل و یک میلیون مسکن میانگین چهار سال است ونه ده ماه شروع کار دولت .
بعید است امثال جنابعالی ندانند دولت یارانه چهار قلم کالایی که اشاره کردید را به مردم پرداخت کرده و میکند .

به اعتقاد من حرف حساب جنابعالی نگرانی برای مردن نیست بلکه اعلام مواضع سیاسی به بهانه گرفتاریهای مردم است، قبول ندارید محورهای مواضع خودرا در متن مرور کنید
۱-رئیس جمهور منتصب است کاری از دستش بر نمی آید.

۲-انتخابات بی رمق (ربطش به گرانی آنهم در این مقطع؟)
۳-همه از قبل انتخاب شده اند.
۴-مسؤلان از خدا الهام میگیرند (لابد کنایه است)
۵-خودرا مسؤل آخرت ‌مردم میدانند (لابد کنایه است)
۶-رأی مردم ارزش ندارد .یعنی هاشمی، خاتمی ،روحانی هم با رای بی ارزش مردم ٢۴ سال دولت را در اختیار داشتند؟ صدها نماینده مجلس که لابد هم فکر و همسو با مواضع سیاسی امثال جنابعالی بوده اند با رای بی ارزش مردم به مجلس رفتند ؟با مظلوم معرفی کردن آقای رئیسی چه کسی را هدف گرفته اید ؟

شما در ادامه هشدار می دهید (اگر صبر مردم تمام شود نه از تاک و نه از تاک نشان و..) واقعاً نجابت مردم ایران و اعتقادشان به حفظ نظام باهمه گرایشهای سیاسی و علیرغم همه سختی ها اجازه میدهد به قول شما تاک و تاک نشان به دست خودشان به زیر کشیده شود ؟ قلم بدستان نزد وجدان خود مسؤل هدایت مردمند یا تحریک آنها به شورش ؟
در پایان نکاتی چند را تقدیم می کنم :

اولاً سوء استفاده از دردهای مردم برای القاء دیدگاههای سیاسی کار پسندیده ای نیست .

ثانیاً ; نادیده گرفتن خدمات بزرگ نظام پس از انقلاب که بخشی از آنها توسط دولت های هم فکر امثال شما رقم خورده و مقایسه همه این عظمت با یک پل انگلیسی که با هدف اتصال شمال به جنوب برای سیطره استعمار ساخته میشود اگر به قصد بهره برداری سیاسی نباشد که نادانی است .

بنده که خود با حقوق بازنشستگی صِرف با گرانی ها دست و پنجه نرم می کنم به عنوان عضوی از همین مردم معتقدم هدف اصلی این متن ها از سوی افرادی که قاتلان اسطوره های ایران عزیز را تطهیر کرده و از آنها تجلیل میکنند چیزی بجز بهره برداری سیاسی نیست .

اگر صادقید به جای زیر سؤال بردن همه داشته هایمان ،پرهیز از مقایسه های غلط وشبهه افکنیو صد البته عقده گشایی سیاسی ، مشکل را بگویید ،هشدار هم بدهید ، راه حل را هم ارائه دهید استقبال می کنیم .