کشف ۸۱ کیلوگرم حشیش در هندیجان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۸۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان هندیجان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۸۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان هندیجان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف و تسلط اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد دقیق اطلاعاتی مسیر حرکت ۲ دستگاه خودروی سواری حامل موادمخدر را در محور مواصلاتی شهرستان هندیجان شناسایی و طی یک عملیات‌ منسجم آن‌ها متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در این عملیات مقدار ۸۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط ۲ قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.