انهدام باند قاچاق سلاح جنگی در “خوزستان

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق سلاح جنگی و کشف ۲۵ قبضه کلت کمری در شهرستان هویزه خبر داد. سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و تشدید اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) از ورود محموله سلاح و مهمات جنگی در نقاط مرزی شهرستان […]

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق سلاح جنگی و کشف ۲۵ قبضه کلت کمری در شهرستان هویزه خبر داد. سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و تشدید اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) از ورود محموله سلاح و مهمات جنگی در نقاط مرزی شهرستان هویزه مطلع شدند.

وی افزود: با طرح‌ریزی عملیاتی دقیق و مشترک ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان هویزه، مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) ۳ نفر اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات را در منطقه مرزی هویزه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این عملیات ۲۵ قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه ۵۰ تیغه خشاب مربوطه کشف و ۲ فروند قایق موتوری توقیف شدند.سردار صالحی عنوان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد خواهیم کرد.