کشف۲۰۰ کیلو تریاک در عملیات‌های ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات‌های ضربتی پلیس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با موادمخدر استان و […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات‌های ضربتی پلیس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان اندیمشک طی ۲۴ ساعت گذشته با تسلط اطلاعاتی یک محل دپو و انتقال ۲ محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد شبانه‌روزی محل دقیق دپوی محموله مواد افیونی را در شهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی ضربتی ضمن دستگیری ۲ سوداگرمرگ، مقدار ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری رده‌ همنام در اندیمشک با رصد فنی و پلیسی ۲ محموله موادمخدر را در محور مواصلاتی این شهرستان شناسایی و طی ۲ عملیات ضربتی ۶ سوداگر مرگ را دستگیر و ۱۱۲ کیلو تریاک کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این ارتباط ۳ دستگاه خودروی سواری توقیف شد، عنوان داشت: در مجموع ۲۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف، اعضای یک باند ۳ نفره و ۵ نفر سوداگرمرگ نیزدستگیر شدند.