کشف نزدیک به ۸۰ میلیارد کالای قاچاق در اندیمشک

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک محموله قاچاق به ارزش ۷۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ادامه طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و […]

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک محموله قاچاق به ارزش ۷۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ادامه طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی “پل زال” شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از بار خودروی توقیفی ۲ هزار و ۹۱۵ قلم انواع پوشاک، کفش، تلفن همراه و دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش بار مکشوفه را ۷۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.سردار صالحی بیان داشت: در این ارتباط یک قاچاقچی کالا پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.