توقیف محموله ۱۴۹ کیلویی حشیش در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله مواد مخدر و کشف ۱۴۹ کیلوگرم حشیش خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع […]

فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف یک محموله مواد مخدر و کشف ۱۴۹ کیلوگرم حشیش خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد فنی و کار دقیق اطلاعاتی، محور تردد یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل مواد مخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی استان خوزستان شناسایی و در عملیاتی‌ منسجم آن را متوقف کردند. فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار ۱۴۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند. سردار صالحی خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.