۱۲ مصدوم در حوادث جاده ای گتوند

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند گفت: حوادث جاده ای پنجشنبه شب و بامداد جمعه در گتوند منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شد.عیسی بشیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تصادف خودروی پژو با سمند در جاده گتوند- دزفول حوالی صالح شهر هفت مصدوم بر جا گذاشت. وی با بیان‌اینکه این حادثه […]

رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند گفت: حوادث جاده ای پنجشنبه شب و بامداد جمعه در گتوند منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شد.عیسی بشیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تصادف خودروی پژو با سمند در جاده گتوند- دزفول حوالی صالح شهر هفت مصدوم بر جا گذاشت.

وی با بیان‌اینکه این حادثه ساعت ۲۲:۱۷ پنجشنبه شب به این مرکز اعلام شد، گفت:پس از حادثه بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از فوریت های پزشکی گتوند و یک دستگاه آمبولانس از اورژانس دزفول به محل حادثه اعزام شدند.

رییس فوریت های پزشکی شهرستان‌گتوند افزود: چهار زن ۱۳،۲۸،۳۴،۵۰ ساله و سه مرد ۱۱، ۳۵ و ۴۵ ساله مصدوم شدند . بشیری ادامه داد: پنج مصدوم به بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر و ۲ مصدوم به بیمارستان بزرگ دزفول(گنجویان) انتقال داده شدند.

رییس فوریت های پزشکی گتوند در ادامه‌گفت: واژگونی خودرو سواری پژو ۴۰۵ در جاده گتوند- عنبر مسجدسلیمان منجر به مصدومیت پنج نفر از سرنشینان شد.بشیری با بیان اینکه این حادثه ۳۵ دقیقه بامداد جمعه به این مرکز اعلام شد، افزود: سه دستگاه آمبولانس از فوریت های پزشکی گتوند و یک دستگاه آمبولانس از اورژانس مسجدسلیمان سلیمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: سه مرد ۲۶،۳۵،۴۲ و ۲ زن ۱۷ و۴۰ ساله مصدومان این حادثه بودند.بشیری در پایان‌گفت: پنج مصدوم این حادثه برای درمان به بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون گتوند انتقال داده شدند.