سازمان راهداری باید پاسخگوی حادثه شهرک اندیشه شوشتر باشد

تصادف مرگبار و دلخراش بامداد روز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ شهرک اندیشه شوشتر که منجر به مرگ ۱۶ شهروند و کارگر فصلی (اکثریت از شهر شرافت) و نیز ۱۱ نفر دیگر شد بیشتر ناشی از ترک فعل برخی مدیران در حوزه راه و راهداری است که سبب نادیده انگاشتن مقررات از سوی رانندگان شده […]

تصادف مرگبار و دلخراش بامداد روز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ شهرک اندیشه شوشتر که منجر به مرگ ۱۶ شهروند و کارگر فصلی (اکثریت از شهر شرافت) و نیز ۱۱ نفر دیگر شد بیشتر ناشی از ترک فعل برخی مدیران در حوزه راه و راهداری است که سبب نادیده انگاشتن مقررات از سوی رانندگان شده است

عدم تعریض و اصلاح مسیر طی سال های اخیر علیرغم وعده های مکرر ، عدم نصب علائم در جاده بویژه در محدوده زیرگذر ، نبود نظارت پایدار همچون نصب دوربین های ثبت تخلف و عدم جداسازی مسیرهای رفت و برگشت با خطوط فاصل از جمله نواقص و چالش های این جاده پرتردد می باشد که متاسفانه تاکنون برای اصلاح آنها اقدام قابل توجهی نشده است

انتطار می رود مدعی العموم با ورود به پرونده حادثه دلخراش شهرک اندیشه شوشتر و بررسی ترک فعل ها در حوزه راهداری با مقصرین احتمالی برخورد جدی و یک بار برای همیشه نتیجه همیشگی "مقصر بودن رانندگان" را به چالش بکشاند

البته باید در آینده در صورت عدم اصلاح و آسفالت ، منتظر تکرار حوادث مشابه در جاده های دسترسی روستاهای تابعه میان آب و شعیبیه نیز بود