سرهنگ دولتشاهی : رانندگان زمان برگشت خود را مدیریت کنند

رانندگان زمان برگشت خود را مدیریت کنند. رئیس پلیس راه استان گفت: مسافران نوروزی زمان برگشت خود را مدیریت کنند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا دولتشاهی” در تشریح این خبر گفت: با توجه به پیک بازگشت مسافران نوروزی و روز طبیعت مسافران و رانندگان عزیز زمان برگشت خود را مدیریت کنند. وی افزود: […]

رانندگان زمان برگشت خود را مدیریت کنند. رئیس پلیس راه استان گفت: مسافران نوروزی زمان برگشت خود را مدیریت کنند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رضا دولتشاهی” در تشریح این خبر گفت: با توجه به پیک بازگشت مسافران نوروزی و روز طبیعت مسافران و رانندگان عزیز زمان برگشت خود را مدیریت کنند.

وی افزود: بیشترین عامل تصادفات و حوادث رانندگی در روز‌های اخیر خستگی و خواب آلودگی بوده است و رانندگان با استراحت کافی و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌های استان تردد کنند.

رئیس پلیس راه خوزستان ادامه داد: محور‌های “اهواز _ اندیمشک”، “هندیجان _ دیلم”، “آبادان _ خرمشهر” و “ایذه _ دهدز” پرتردد محور‌های استان در این ایام بوده است.سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: در ۳ روز پایانی تعطیلات ۱۴۸ تیم پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان حضور دارند.