دستگیری اعضای باند سارقان مسلح خودرو در کمتر از یک ساعت در “اهواز”

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح خودرو کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “کیومرث کشوری” با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعاتی پیش در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی ماکسیما در یکی از مناطق شهرستان اهواز، […]

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح خودرو کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “کیومرث کشوری” با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعاتی پیش در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی ماکسیما در یکی از مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام نیروهای عملیاتی و انجام اقدامات تخصصی در کمتر از یک ساعت محل مسیر تردد خودروی سرقتی را در محور “اهواز _ رامهرمز” شناسایی و طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه آن را توقیف و ۲ نفر از اعضای باند را دستگیر کردند.سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.